Warning: Declaration of TCB_Menu_Walker::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /data02/virt61058/domeenid/www.joogastuudio.ee/htdocs/wp-content/plugins/thrive-visual-editor/inc/classes/class-tcb-menu-walker.php on line 0

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /data02/virt61058/domeenid/www.joogastuudio.ee/htdocs/wp-content/plugins/thrive-visual-editor/inc/classes/class-tcb-menu-walker.php:0) in /data02/virt61058/domeenid/www.joogastuudio.ee/htdocs/wp-content/plugins/modal_survey/modal_survey.php on line 2519

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /data02/virt61058/domeenid/www.joogastuudio.ee/htdocs/wp-content/plugins/thrive-visual-editor/inc/classes/class-tcb-menu-walker.php:0) in /data02/virt61058/domeenid/www.joogastuudio.ee/htdocs/wp-content/plugins/modal_survey/modal_survey.php on line 2519

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data02/virt61058/domeenid/www.joogastuudio.ee/htdocs/wp-content/plugins/thrive-visual-editor/inc/classes/class-tcb-menu-walker.php:0) in /data02/virt61058/domeenid/www.joogastuudio.ee/htdocs/wp-content/plugins/modal_survey/modal_survey.php on line 2522
Mediteerimine & joogatunnid Tiskres - joogastuudio.ee

MEDITATSIOON - MEELRAHU JA ÕNNE SALADUS

MIS ON MEDITATSIOONI EESMÄRK?

Budistliku teadlikkuse meditatsiooni (vipassana) ning joogatraditsioonist pärinevate kriya-tehnikate (meditatsioonide) eesmärk on meie teadlikkuse arendamine. Teadlikkuse arenendes avardub meie iseeneslik võime näha maailma just sellisena nagu see tegelikult on, mitte aga läbi mõttekonstruktsioonide ja mentaalsete filtrite. Selle kaudu toimub meie sisemine vabanemine.

KUIDAS MEDITEERIDA?.

Kindlat ja ühest valemit mediteerimiseks pole. Kõik tehnikad on õiged, kui nad sulle sobivad ning viivad sind teadlikuma teadvuse poole. Kõik, kes mediteerimisega kokku puutuvad, leiavad sobiva tehnika just läbi katsetuste. Teadliku mediteerimisega alustades keskendu enda sisemisele maailmale ja püüa võimalikult vähe kontrollida oma meelt. Pigem alistu ja aktsepteeri kõike, mis tuleb. Peagi märkad, kuidas vastupanu ajapikku kaob ning asendub teadliku meelerahuga.


Kui midagi siiski soovitada, siis alguses piisab, kui keskendud oma hingamisele. See aitab rahuneda ja kui keha rahuneb, rahuneb ka meel. Alati on meditatiivse seisundi saavutamisel abiks eelnev füüsiline pingutus, näiteks joogaharjutused e. kriyad. Võib kasutada ka muusikat või juhitud meditatsioone.

MILLISEID TEHNIKAID KASUTADA?.

Alustades võib tunduda, et mediteerimine ei ole lihtne, ikka ja jälle kipub mõte rändama minema ning pähe tekivad erinevad kujutluspildid argipäevast. Jätkates mõistad peagi, et pingutades kaugemale ei jõua. MIda enam püüad meeli taltsutada seda enam nad sulle pilte pakuvad. Ikka rahutegemisega saad edasi. Esialgu piisab kui suudad püsida paigal.

ÜKSI vs. JOOGATUNNIS MEDITEERIMINE?.

Tegelikult on mõlemal omad eelised. Üksi mediteerides saad valida ise sobiva meditatsiooni(tehnika), eesmärgi, koha kus mediteerida ja aja ning kestvuse. Ühesõnaga otsustad ise, millal, mida ja kuidas koged. Valides meditatsiooni koos teistega, saad aga lisaks enda keskendumisele, toetuda ka grupienergiale. Alustades mediteerimisega on kindlasti mugavam ja lihtsam, kui teed seda koos teistega joogatunnis. Saad ülevaate kogu protsessist ning grupienergias on ka lihtsam oma meeltega sõprust teha, jagada kogetut ning vajadusel küsida küsimusi juhendajalt. Vaata joogastuudio tunniplaani.

Otsid uusi kogemusi ning paremat ühendust maailmaga?

Soovid oma elus midagi muuta, avastada ennast või end ümbritsevas midagi uut?