3 fakti, mida sa ei tea SEO kohta- veebi avastamise kuldsed saladused
Me kõik tahame olla Google'i esimesel lehel, kuid seokoht tuleb seal välja teenida. Google kasutab veebisaitide järjestamiseks üle 200 teguri, kuid kõige olulisemad tegurid, millele ta soovib keskenduda, on järgmised:
Esimene: teie saidil ainulaadse kvaliteediga sisu, mis on kirjutatud inimestele, mitte otsingumootoritele
Teine: tagasilinkide arv, mis on teie domeeni ja veebisaidi ressursside jaoks asjakohased ( tegemist on linkidega, mis juhatavad kliendi vajadustele suunatud lehtedele).
Näib, et enamik inimesi ei mõista, mida kvaliteetse sisu pakkumine tegelikult tähendab.
Saate luua parimaid võimalikke staatilisi lehti (nt koduleht, toodete lehed, teenuste lehed, meie kohta käiv leht ja nii edasi) eeskujulikult kvaliteetse sisuga, mis on kaasahaarav ja kasulik ning kõik sihivad täiuslikke märksõnu, kuid sellest ei piisa enam. Selle põhjuseks on asjaolu, et staatilise sisu esitamisest ei piisa enam mängu sisenemiseks, mängus vastu pidamine on raskem kui aimata oskame.
See viib meid minu esimese punktini.
Neile, kes pole otsingumootori optimeerimisega kursis, koosneb see kahest mõõtmest:
Kohapealne SEO, mille eesmärk on tagada, et teie sait räägiks teie niši jaoks asjakohastel teemadel ning vastaks Google'i ja teiste otsingumootorite nõuetele, näiteks kõigi seadmetega juurdepääsetava sisu kiire laadimine.
Saidiväline SEO, mis põhimõtteliselt tähendab kvaliteetsete linkide hankimist oma domeenile teistelt veebisaitidelt, mis suurendavad teie saidi asetust ja nähtavust otsingutulemustes.
Kuigi kohapealne otsingumootoritele optimeerimine võib oluliselt parandada teie võimalusi saada Google'is parem positsioon, ei ole see kuldne pilet otsingutulemuste tippu.
Tõde on see, et need ajad on juba ammu möödas, kui saite otsingumootori edetabelit tõsta, sihtides staatilistel lehtedel lihtsalt õigeid märksõnu.
Tänapäeval on ainus viis orgaanilise otsinguliikluse oluliseks kasvatamiseks regulaarselt uue sisu loomine ja teie nišis olevate teemade käsitlemine (kõige tõhusam SEO tehnika).
Edu saavutab sisu, mis on:
Ei tea, kust alustada? Olete oma toodete ja teenuste ekspert. Oma veebilehel teenuste ja toodete kirjeldamiseks saab kasutada nii loomingulist kui ka ilukirjandusele sarnast teksti. Ka kõige igavamad tooted on võimalik muuta klientide jaoks vastupandamatuks juba tänu loomingulisele kirjastiilile.
Mida tuua esile:
teie ainulaadsed eelised
Samuti väärib märkimist, et iga kulutatud dollari kohta loob sisuturundus rohkem kui kolm korda rohkem müügivihjeid kui tasuline otsing. Kuid lihtsalt sisu välja surumine ilma selge sihtrühma või teemata pole parim strateegia. Isegi Google'i tänaste semantiliste võimaluste juures soovite sihtrühmani jõudmiseks sihtida asjakohaseid märksõnu.
Kui hakkate avaldama veebilehel kontenti oma pakkumiste kohta, juhtub sageli järgmist.
Rohkem potentsiaalseid kliente: jälgijatel ja reklaamijatel on suurem tõenäosus saada teie klientideks, kui vajadus teie teenuste järele tekib.
Lõpetuseks tahaksin meeldetuletuseks välja tuua mõned reeglid, mida kõik peavad meeles pidama, et nad ei kahjustaks oma otsingumootorite asetust. Google karistab teid selliste asjade eest nagu:
Märksõnade täitmine: lehtede märksõnadega täitmine tähendab Google'ile, et proovite süsteemi mängida.
Maskeerimine: lubage otsingumootoritel uskuda, et teie leht puudutab midagi muud, kui see tegelikult on. Näiteks: konkurentide brändinimede kasutamine, et meelitada inimesi teie saidile
Sisu peitmine: millegi näitamine otsingumootoritele ja selle sisu peitmine tegelike külastajate eest
Halva kvaliteediga lingid rämpsposti või musta mütsi veebisaitidelt. Halva kvaliteediga lingid võivad teie paremusjärjestust tõsiselt kahjustada.
Samuti väärib märkimist, et metamärksõnade tag’ide pole juba aastaid toetatud laialdase kuritarvitamise tõttu. Seega pole tõesti mõtet metamärksõnade märgendile lisada palju komadega eraldatud märksõnu.